Historien - BOLDDRINKS

BOLDDRINKS

Ingen varer i kurven.

2016 - Iværksætterrejsen tager sin start

Lasse og Adrian mødes tilbage i 1.g på Roskilde Handelsskole, Lasse spillede fodbold i FC Roskilde og Adrian arbejdede på Baresso, men havde begge en enorm passion for iværksætteri og netop den kombination, skulle vise sig at ligge bunden for en spænende rejse.

Målet var klart vi skulle importere billig is kaffe fra Asien og sælge det dyrere på det danske marked, hvad kan gå galt? Nogle test senere med diverse maveonde til følge, faldt idéen om at importere varer fra Kina til Danmark hurtig til jorden. Derfor vælger vi, at lave vores eget produkt, kaldet L.A. Coffee.

2017 - L.A. COffeE lider den hårde skæbne

L.A. Coffee viser sig hurtigt at være en dårlig ide. Et logo hjemmelavet i Word, et produkt lavet i køkkenet og ingredienser fra Aldi, er ikke en gylden opskrift på succes. Kort levetid på produktet og et brand som folk forbandt med Los Angeles i stedet for Lasse og Adrian, viste dig ikke at være opskriften. Det holdt os ikke tilbage, tværtimod.

2018 - studenterhuerne på hovedet og investorer i ryggen

Vi bliver en del af diverse iværksætter accelerationsprogrammer og i den forbindelse bliver vi skarpe på, hvad det er vi vil. Derfor går vi køkkenet igen, men denne gang med en klar vision. Vi ville lave et bedre, sundere og mere naturligt produkt, med en vision om, at hvis alle har dristigheden til at forfølge deres drømme, så kan vi realisere vores fulde menneskelige potentiale. BOLD Drinks bliver født. Efter vi får studenterhuerne på hovedet, finder vi vores første investering, så vi kan lancere BOLD på det danske marked.

2019 - lanceringen af bold

En drøm går i opfyldelse, det er den bedste følelse vi har prøvet, 20.maj 2019 får vi 40.000 dåser BOLD på lager, som vi lancere i de første Meny butikker. Vi køre rundt lige fra Hellerup til Aalborg og besøger butikker rent kold canvas, i jagten på succes.

2020 - et år med eksplosiv vækst

2020 starter hæsblæsende, vi medvirker i Løvens Hule dog uden at få en investering, hvilket var et lille knæk i vores drengedrøm. Det holder os ikke tilbage, vi får hurtigt udsolgt efter programmet og siden har vi lukket kædeaftaler med Circle K, Q8 & Fitness world.

X